sobota, 13 maja 2017


Nowy wygląd, nowe posty. Po dłuższej przerwie wracam na bloga. Od pewnego czasu brakowało mi natchnienia. Zastanawiałam się co dodać, jak stworzyć spójną całość, tak aby wszyscy byli zadowoleni. Doszłam do wniosku, że nie ma co kombinować. Trzeba pozostać sobą, jednak w świeżym wydaniu. 


Dzisiejszy post typowo kosmetyczny. Le Petit Marseillais. Firma bardzo znana wśród pań, pełna kobiecości oraz elegancji. Malina & Piwonia oraz Kwiat Pomarańczy to propozycje, które wybrałam. Dlaczego? Ze względu na wygląd - ulubiony odcień różu oraz klasyczną biel. Zapach - świeży, aromatyczny, owocowy. 


Oba żele nie wysuszają skóry. Są wystarczająco kremowe, wydajne. Produkty świetnie się pienią. Zapach utrzymuje się przez pewien czas, jednak nie jest już tak intensywny. Produkty kupiłam w obniżonej cenie, oryginalna to - 8,99 zł za 250 ml.   

Czy zasięgnę ponownie po żele Le Petit Marseillais? Jak najbardziej! 

                                                              
        
  




          

1 komentarz:

  1. miałam obie wersje :) jednakże z LPM bardziej wole te produkty w opływowych opakowaniach (balsamy do mycia, kremy do mycia i olejki :) ) - sprawdzają się u mnie dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń